Trenger du support?

Som lokal leverandør med kontor på Silsand har vi mulighet til hjemmebesøk på svært kort varsel dersom det er behov for det.
Mellom 08.00 - 16.00 Mandag til Fredag er vi tilgjengelig på telefon 778 44 544.

Utenom åpningstid kan du fortsatt nå oss på enten e-post kontakt@senjanett.no eller på Facebooksiden vår www.facebook.com/senjanett

Jeg trenger hjelp med:

Bedre Trådløs dekning?

Med Premium Wifi fra oss får du bedre dekning i alle kriker og kroker i huset.
Ta kontakt for å finne en god wifi-løsning til din bolig

Dekningskart:

Sjekk ut vårt dekningskart for å se om vi kan levere til deg. Ta kontakt om du er usikker.

Vaktinstruks:

Senjanett har bakvakt frem til kl.20.00 Mandag til Fredag og mellom 11 og 18 Lørdag, Søndag og helligdager. Send oss melding på Facebook eller som lydmelding på telefon 778 44 544, så tar bakvakt kontakt. Det tas kun kontakt ved feilmeldinger som spesifiseres i melding/lydbeskjed.

Ved feil vil bakvakt vurdere om det skal rykkes ut. Dersom feilen er hos kunden, vil det bli fakturert for utrykning utenom vanlig arbeidstid. (overtidstimer og materiell).

Feil hos enkeltkunder blir vanligvis tatt samme dag om de rapporteres mellom 08.00-15.00 Mandag til Fredag. Etter 15.00 vil det bli tatt neste virkedag.